O značce UM

Info o výrobci motocyklů

Kvalitní, radost přinášející motocykly, které nenechají jezdce lhostejnými

Již v začátcích značky UM bylo jejím zakladatelům jasné, že bez inovací se nesplní jejich vize: aby se motocykl UM stal ústředním prvkem života svých jezdců; a stane se z něj pouhý dopravní prostředek nelišící se od ostatních značek. A proto tedy, co se estetické stránky týče, působivý design byl a vždy bude jedním z hlavních pilířů značky UM. Stejně tak důležité jsou inovace v oblasti bezpečnosti a komfortu. Značka UM má svůj vlastní tým designerů a spolupracuje se světově známými konstrukčními studii i designéry. Cíl je jasný: stvořit ambiciózní motocykl, dostupný pro všechny, s inovativními bezpečnostními prvky a s neotřelým výrazným vzhledem

DOBRÝ DESIGN JE KOMBINACÍ FUNKČNOSTI, TECHNOLOGIÍ, ZOHLEDNĚNÍ LIDSKÝCH POTŘEB A KRÁSY. DOBRÝ DESIGN PŘINÁŠÍ SVĚTU NĚCO NOVÉHO, ODLIŠNÉHO A POKROKOVÉHO.

Nepřehlédnutelní rebelové

UM je motocyklová značka pocházející z USA. Zakladatelé, rodina Villegasů, značku poprvé zaregistrovali na patentovém úřadě na počátku tohoto milenia. Sluší se říct, že do mladé historie značky UM se zapsal rodinný patriarcha, pan Octavio Villegas Llano, který už od svých mladých let snil a přemýšlel o nových možnostech dopravy. Inspiroval se nejistými životními podmínkami obyvatel Latinské Ameriky v polovině 20. století a vždy vyráběl a nabízel dopravní prostředky pro nízko a středně příjmové skupiny obyvatelstva celé Ameriky s nadějí, že zlepší jejich život. Vždy jeho záměrem bylo, nabídnout nejvyšší kvalitu za co nejvýhodnější cenu.

Kvalitní, radost přinášející motocykly, které nenechají jezdce lhostejnými

V roce 2016 značka UM® vstoupila na evropský trh a milionům nejen mladých zákazníkům ukázala motocykly, které si získávají jejich srdce a poskytují jim bezchybnou kombinaci jedinečnosti a výkonu spolu s vysokou užitnou hodnotou. Pro rodinu motocyklů UM tím začala další etapa.

​VSTUPTE DO NAŠEHO SVĚTA A OBJEVTE KVALITU,

SERVIS A UNIKÁTNÍ ZÁŽITKY Z JÍZDY!

UM ( United Motorcycle ) rodinná společnost založená v roce 2009 v USA, v roce 2016 přichází na EU trh. V roce 2017 se ve Španělsku a Portugalsku prodalo 3500 ks a s námi se UM posunuje do střední Evropy. Jedná se o širokou nabídku motocyklů do 125ccm, typu cruiser, scrambler, naked, které na trhu chybí a dále pak klasické motard a enduro.

UM Motorcycles - stopětadvacítky nejen pro mladé

Naše firma sídlící v Benešově, je známá především jako prodejce čtyřkolek. Nově do jejího portfolia přibyla značka vyplňující "díru" na trhu v segmentu motocyklů do 125 ccm. Zejména v kategorii cruiser a café racer. UM Motorcycles si získává srdce nejen mladých motorkářů, ale i těch starších co už si netroufnou na těžké stroje za zajímavou cenu. 

Historie mladé firmy sahá na počátek tohoto tisíciletí, kdy si rodina Villegasových nechala název UM Motorcycle zaregistrovat na floridském patentovém úřadě. Za praotce značky bychom mohli označit pana Octavia Villegase Llana, který už od svého mládí toužil po dostupné dopravě pro každého. Inspirací mu v tom byla životní situace lidí z latinské Ameriky v polovině dvacátého století, kdy pro ně vyráběl a dovážel z Asie dostupné stroje s co nejvyšší možnou kvalitou. Tolik stručná historie americké firmy, jejíž maloobjemové motocykly se vyrábějí v Asii, nyní si pojďme představit, co se skrývá pod třemi modelovými řadami Renegade, DSR a Xtreet.

Renegade

Základním kamenem řady Renegade je kapalinou chlazená jednoválcová stopětadvacítka se vstřikováním, nožním i elektrickým startérem a výkonem od 7,2 kW do maximálních povolených 11 kW. K tomu ze sebe vymáčkne krouťák od 9,2 přes 10 až k 10,9 Nm. Nejslabší motor paradoxně pohání model s názvem Sport. Motorka inspirovaná Sportsterem od H-D je nejlevnějším odpadlíkem (anglický překlad Renegade) s cenou 61 900 Kč. Podvozek tvoří přední teleskopické vidlice s průměrem 32 mm a zdvihem 130 mm, zadní odpružení má na starosti centrální tlumič. Na předním osmnáctipalcovém kole je namontovaný 220 mm kotouč, vzadu najdete buben, brzdy jsou pak, stejně jako u zbylých motorek, vybaveny kombinovaným brzdovým systémem. Motocykl s rozvorem 1340 mm a výškou sedla 760 mm nad zemí váží bez náplní 120 kg. Ve výbavě se může pochlubit analogovým budíkem s LCD displejem a USB portem, který zobrazuje informace od spotřeby paliva až po zařazený kvalt, nebo pohodlným sedlem UMGEL.

Za 76 900 Kč můžete mít o něco silnější, 9kW model Renegade Commando. I u něj můžeme nalézt velkou inspiraci stroji z Millwaukee, a kromě silnějšího motoru dostanete za své peníze masivnější přední vidlici (41 mm), větší přední kotouč (280 mm) s radiálně přišroubovaným dvoupístkovým třmenem nebo tlustou zadní 140mm pneumatiku. Ona je motorka celkově větší, rozvor je na hodnotě 1550 mm a prázdný stroj na váze ukáže 153 kg. Výbava je shodná se Sportem, budík je v kapličce na nádrži.

Další tři motorky stojí stejných 86 900 Kč a můžete si vybrat mezi sportovním cruiserem a moderně střiženým Scramblerem. Cruiser se jmenuje Renegade Sport S, pohání ho jednoválec o výkonu 9 kW a nabízí v podstatě stejnou výbavu a rozměry jako Commando. Dvojici Scramblerů, tedy Scrambler Classic a Scrambler S pohání nejvýkonnější 11kW verze jednoválcového motoru, je vybavena přední 40mm vidlicí se zdvihem 110 mm, zadní centrální tlumič má zdvih 130 mm. Na sedmnáctipalcových kolech s přední pneumatikou 100/80 a zadní 130/70 najdete kotoučové brzdy (vpředu 300 mm, vzadu 220 mm). Rozdíly mezi motorkami jsou hlavně designové, Sko sází na sportovní vzhled a lakování, zatímco Classic je decentnější stará škola s matným lakem, prachovkami na předních vidlicích a drátěnými koly. Oba modely jsou vybavené digitálním rychloměrem.

Nejdražší Renegade stojí 89 900 Kč a vracíme se s ní zpět k chopperům. Je jím totiž model Classic s výbavou na delší cesty. Přední plexi štít, boční brašny, opěrka pro spolujezdce nebo velké plotny místo stupaček při nich jistě oceníte. Pro klidnější vyjížďky postačí motor s 9 kW, který by si měl poradit s hmotností stroje 153 kg. Ke stylu stroje se hodí dvoubarevné lakování a bílé bočnice pneumatik.

DSR

Modely DSR si žijí na vysoké noze, jsou totiž určeny převážně do terénu. Základem je enduro DSR EX na špuntech za 89 900 Kč. Pohání ho starý známý kapalinou chlazený jednoválec s výkonem 11 kW a šestistupňovou převodovkou. Enduro se terénem nese na přední obrácené vidlici se zdvihem 245 mm a průměrem 41 mm, vzadu je plynový progresivní tlumič se zdvihem 230 mm. U správného endura nesmí chybět přední 21 palcové kolo a zadní osmnáctka, na nich najdete 260mm kotouč vpředu a 220mm vzadu. To vše vytáhlo sedlo do výšky 910 mm, světlá výška činí 240 mm a suchá hmotnost má hodnotu 120 kg.

Pokud je vám trošku bližší asfalt, můžete si připlatit dva tisíce za supermoto DSR SM. Jak to tak bývá, parametry jsou shodné, až na sedmnáctipalcová kola a přední 300mm kotouč. Díky kolům je o něco níž sedlo (880 mm), menší je i světlá výška (230 mm).

Podobně je na tom i další dvojice. Modely DSR Adventure a DSR Adventure TT sdílejí stejný základ s tím, že obyčejný Adventure je silničnější, TTčko zase víc do terénu. Proto má zdvih přední vidlice 190 mm, oproti 150 a přední jednadvacetipalcové kolo, namísto sedmnáctky. Silniční Adventure má sportovněji střiženou kapotáž bez velkého plexi štítu s "kachním zobákem" vpředu a hliníkové ráfky se silničními pneumatikami namísto drátěných se špalky. O pohon se stará stejné jádro, jako u endura a motarda. S oběmi verzemi se vejdete těsně do sta tísíc.

XTREET

UM XTREET RC je nejlevnější motorkou v nabídce. Naháče pohání vzduchem chlazený jednoválec o výkonu 7,2 kW a 9,2 Nm, je vybaven přední vidlicí o průměru 32 mm a dvojicí zadních tlumičů. Brzdy jsou obě kotoučové, vpředu s 250mm kotoučem, vzadu s 240mm, to vše na sedmnáctipalcových hliníkových kolech. Začátečníci si budou muset poradit se 131 kg váhy a výškou sedla 800 mm. Ve výbavě nejdete kombinovaný budík se všemi nezbytnými údaji a to vše za 59 900 Kč.

Některé z těchto motocyklů si můžete prohlédnout na našem showroomu společnosti QUAD-MOTO SHOP/TOYS.BIKE nebo i na našich nových stránkách www.um-motorcycles.cz

Pro rok 2018 se chystá celá řada novinek: Renegade Vegas, Renegade ACE, Scrambler Enduro, Scrambler Naked a Café Renegade o kterých Vás budeme včas informovat.

Ochutnávka foto UM Renegade Vegas.

um-motorcycles.cz, Krhanice 16, 257 42 Krhanice - tel. +420 601 593 090
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky